Deres tørrfisk-idé ga seier

Studentene bak «Stockfish Norge» gikk av med seieren i Marin student-bootcamp Nord-Norge, skriver Sett Sjøbein.

fra 29. april til 5. mai med 20 masterstudenter fra ulike studieretninger fra høyskoler og universiteter i hele landet

Dette var utfordringen som de fikk 48 timer på å levere løsningsforslag på:

Hvordan kan vi øke tørrfiskkonsumet i det norske eller italienske markedet gjennom utvikling av ny teknologi og / eller design?
Utvikle et fysisk produkt, en programvareløsning, en markedsføringskampanje eller en ny tjeneste!
«Stockfish Norge» vant med sin forretningsidé, som går ut på å lansere et helt nytt produkt, grillklar tørrfiskfilet i marinade, tilgjengelig i kjøledisken hos dagligvarekjeder.
(Vilkår)
Publisert 7. mai 2018, kl. 07.18Oppdatert 7. mai 2018, kl. 07.18

Les også