FEST: Administrerende direktør Renate Larsen og styrelede Marianne Elisabeth Johnsen i Norges sjømatråd bruker mye penger på kommunikasjon.Foto: Linda Naesfeldt
FEST: Administrerende direktør Renate Larsen og styrelede Marianne Elisabeth Johnsen i Norges sjømatråd bruker mye penger på kommunikasjon.Foto: Linda Naesfeldt

PR-fest i Sjømatrådet

11. mai 2019  kl 17:02

Sjømatrådet har 11 kommunikasjonsansatte. I tillegg leier det inn fire store PR-byråer. Er det er fornuftig bruk av sjømatnæringens penger? FEST: Administrerende direktør Renate Larsen og styrelede Marianne Elisabeth Johnsen i Norges sjømatråd bruker mye penger på kommunikasjon.Foto: Linda Naesfeldt

LOGG INN

Glemt passord? Trykk her
Ikke abonnent?
Få tilgang til alt digitalt innhold på Fiskeribladet:
  • Fiskeribladet.no
  • Den digitale papiravisen kl 15.45 dagen før
  • Du betaler kr 10,- for én måned, deretter kr 349,- per måned
  • Ingen bindingstid
  • Papiravisen levert hjem mandag, onsdag og fredag
  • Fiskeribladet.no
  • Den digitale papiravisen kl 15.45 dagen før
  • Du betaler kr 100,- for én måned, deretter kr 379,- per måned
  • Ingen bindingstid
  • Alt innhold på Fiskeribladet.no i 24 timer

Abonnementet løper til det sies opp. Tilbudet gjelder nye kunder.

Andre prisalternativer

Abonnementsbetingelser

Kommentarer

Kommentarfeltene er midlertidig stengt. Dette skyldes at dagens ordning er i strid med Fiskeribladets GDPR-regler.
Om GDPR

Vennlig hilsen
Øystein Hage, redaktør.

Debatt: - Vi er bekymret for sjøfolkene

Leserinnlegg
3. august 2020 12:08

Mer klimavennlig sjømatproduksjon

Leserinnlegg
2. august 2020 13:45

En sommer ved havet

Kronikk
1. august 2020 16:01

Debatt: - Havet er ingen søppelplass

Leserinnlegg
30. juli 2020 10:56

Debatt: - Få sjøfolka hjem!

Leserinnlegg
30. juli 2020 08:42
FASTE SKRIBENTER
SKRIBENTER
 
Få nyheter rett inn i innboksenI tillegg får du: Ledige stillinger, rubrikkannonser og daglige vitser.
Fiskeribladet
Sandbrogaten 5 - 7
5003 Bergen
Org nr 911 650 924
Sentralbord
55 21 33 00
Fiskeribladet arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk.