SATSAR PÅ FISKERI: Ulstein Group som tradisjonelt har satsa på offshore satsar nå på fiskeri. Nå lanserer de ein tråler-serie.Foto: Ulstein Group
SATSAR PÅ FISKERI: Ulstein Group som tradisjonelt har satsa på offshore satsar nå på fiskeri. Nå lanserer de ein tråler-serie.Foto: Ulstein Group

Ulstein Group lanserer nye fisketrålarar

Teknologi
Redaksjonen
23. august 2018 10:55

Ulstein Group lanserer ein ny serie trålarar med framtidsretta skipsløysingar for meir berekraftig framdrift, fangst og prosessering, skriv konsernet i ei pressemelding torsdag.

Dei har sett til offshoresektoren for kunnskap og innovasjon, og utvikla nye løysingar for meir skånsam handtering av fisken og miljøsparande skipsløysingar. Designa på trålarane er utvikla med tanke på optimale kapasitetar i forhold til kvotar for effektivt og lønsamt fiskeri.

I prosjektet med å utvikle dei nye trålarane har konsernet hatt eit tett samarbeid med reiarlaget Nordic wildfish. 

Trålarserien vil famne både kyst og hav og vil nytte Ulstein sin X-BOW-plattform, ei løysing som opnar for betre plassering av mannskap, fabrikk og last. Fabrikken vert plassert over to dekk og all lugarkapasitet vert samla sentralt i skipet. Skrogforma X-BOW skal ifølge konsernet auke lastekapasitet, operabilitet, minskar bevegelsar og reduserer dermed slitasje på skrog og utstyr, samt at den reduserer forbruk av drivstoff.

zoomMILJØ: Berekraft, kvalitet, effektivitet og mindre miljøpåvirkning er noko av det som er vektlagt i planlegginga av trålarane.
MILJØ: Berekraft, kvalitet, effektivitet og mindre miljøpåvirkning er noko av det som er vektlagt i planlegginga av trålarane.

- Vi er ferd med å realisere visjonane og løysningane vi har jobba målretta med under arbeidsnamnet EcoFive (Eco-friendly fishing vessel). Ulstein sin trålarserie vil vere tilrettelagt for å implementere løysningar for skånsam fangst, effektiv prosessering og hydrolysering av ferske restråstoff. Dette vil gje betydeleg økt berekraft i trålfiske, med betre kvalitet, høgare effektivitet, meir inntening og mindre miljøavtrykk, seier CEO i Nordic wildfish, Tore Roaldsnes.

Skipa i serien har eit effektivt hybridanlegg som kan kombinere batteri med dieselelektrisk og dieselmekanisk framdrift. Det vil redusere drivstoffbruk.

( VILKÅR )

Kommentarer

Har du en mening om denne saken? Delta gjerne i debatten her i Fiskeribladet. Vi setter pris på sterke meninger, og i våre kommentarfelt skal det være høyt under taket. Vi tolererer ikke trakassering, trusler eller hatefulle meninger. Vis også respekt for andre debattanter. Vær saklig og husk at mange kan se hva du skriver. Tenk derfor nøye gjennom hvordan du ønsker å fremstå.
Vennlig hilsen Øystein Hage, redaktør.

Henter kommentarer Henter kommentarfelt...
 
Få nyheter rett inn i innboksenI tillegg får du: Ledige stillinger, rubrikkannonser og daglige vitser.
Fiskeribladet
Sandbrogaten 5 - 7
5003 Bergen
Org nr 911 650 924
Sentralbord
55 21 33 00
Vi benytter cookies X Lukk infoFiskeribladet AS bruker teknologi som informasjonskapsler (cookies) og annen sporingsteknologi for å analysere trender, administrere våre tjenester, spore brukeradferd og til å samle informasjon om hele vår brukerbase. Uregistrerte brukere kan skru av slik sporing i browser innstillingene på enheten de bruker ved å skru på «ingen sporing». Les hele vår cookie policy...