TRANSPORT: Hurtiggående båter som tar både gods og passasjerer er et minstekrav for å gi kystsamfunn et tilbud som de fortjener.ILLUSTRASJONSFOTO: Gunnar Sætra
TRANSPORT: Hurtiggående båter som tar både gods og passasjerer er et minstekrav for å gi kystsamfunn et tilbud som de fortjener.ILLUSTRASJONSFOTO: Gunnar Sætra

Samferdsel langs kysten

31. juli 2017  kl 18:32

Med tanke på den verdiskapingen som foregår langs kysten er det en skam at mange kystsamfunn ikke skal få et fullverdig transporttilbud. Dette gjelder særlig ut til øyene langs Nordlandskysten.

Hurtiggående båter som tar både gods og passasjerer er et minstekrav for å gi disse samfunnene et tilbud som de fortjener, samt at disse båtene må bygges for å tåle de værforhold man kan oppleve langs Nordlandskysten, den er nemlig langt fra bestandig som et oljemaleri av en sommernatt med midnattsol ... TRANSPORT: Hurtiggående båter som tar både gods og passasjerer er et minstekrav for å gi kystsamfunn et tilbud som de fortjener.ILLUSTRASJONSFOTO: Gunnar Sætra

LOGG INN

Glemt passord? Trykk her
Ikke abonnent?
Få tilgang til alt digitalt innhold på Fiskeribladet:
  • Fiskeribladet.no
  • Den digitale papiravisen kl 15.45 dagen før
  • Du betaler kr 10,- for én måned, deretter kr 349,- per måned
  • Ingen bindingstid
  • Papiravisen levert hjem mandag, onsdag og fredag
  • Fiskeribladet.no
  • Den digitale papiravisen kl 15.45 dagen før
  • Du betaler kr 100,- for én måned, deretter kr 379,- per måned
  • Ingen bindingstid
  • Alt innhold på Fiskeribladet.no i 24 timer

Abonnementet løper til det sies opp. Tilbudet gjelder nye kunder.

Andre prisalternativer

Abonnementsbetingelser

Kommentarer

Kommentarfeltene er midlertidig stengt. Dette skyldes at dagens ordning er i strid med Fiskeribladets GDPR-regler.
Om GDPR

Vennlig hilsen
Øystein Hage, redaktør.

FASTE SKRIBENTER
SKRIBENTER
 
Få nyheter rett inn i innboksenI tillegg får du: Ledige stillinger, rubrikkannonser og daglige vitser.
Fiskeribladet
Sandbrogaten 5 - 7
5003 Bergen
Org nr 911 650 924
Sentralbord
55 21 33 00
Fiskeribladet arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk.