Dette skal Sjømatrådet bruke 300 millioner kroner på neste år

Printkampanjer og reklamer i magasiner er ikke lenger prioritert. Nå er det interaktiv dialog som gjelder. Influensere i flere land tas i bruk av Sjømatrådet.

– Tidligere drev vi med printkampanjer, og var inne i magasiner. Men det er nå nedprioritert. Det er helt nye adferdsmønster der ute, og måter å samle kunnskap på. Sosiale medier har gått utrolig fort, og lar oss også drive med interaktiv dialog, og ikke bare enveiskommunikasjon, for å formidle kunnskap, sier direktør for Sjømatrådets globale operasjoner, Børge Grønbech.
– Tidligere drev vi med printkampanjer, og var inne i magasiner. Men det er nå nedprioritert. Det er helt nye adferdsmønster der ute, og måter å samle kunnskap på. Sosiale medier har gått utrolig fort, og lar oss også drive med interaktiv dialog, og ikke bare enveiskommunikasjon, for å formidle kunnskap, sier direktør for Sjømatrådets globale operasjoner, Børge Grønbech.Foto: Jørn Mikael Hagen
Publisert 14. November 2021, kl. 05.32Oppdatert 15. November 2021, kl. 11.39
SjømateksportNorges sjømatråd