Tromsø Mekaniske merker sanksjonene: – Alt er usikkert

– Flere bedrifter melder at myndighetene må utvide hjelpeordningene slik at de gjelder for hele kysten, og ikke bare i Øst-Finnmark.

Kranfører og maler Mats Hagen (t.v.) og overflatebehandler Emil Skogvik har jobbet på den russiske fabrikktråleren «Arktur», som lå i dokk hos skipsverftet Tromsø Mekaniske i midten av mars. Båten fikk dra videre uten at verkstedregningen er betalt.
Kranfører og maler Mats Hagen (t.v.) og overflatebehandler Emil Skogvik har jobbet på den russiske fabrikktråleren «Arktur», som lå i dokk hos skipsverftet Tromsø Mekaniske i midten av mars. Båten fikk dra videre uten at verkstedregningen er betalt.Foto: Karianne Laagstein
Publisert 28. March 2022, kl. 08.40Oppdatert 29. March 2022, kl. 12.42
SkipsverftVerftsnæringenTromsøRussland